הדפסה דיגיטלית

  • HD Metal Print הינם הדפסי מתכת בחדות גבוהה שמיוצרת בתהליך סובלימציה של צבע כדי להחדיר תמונות על לוחות אלומיניום מצופים במיוחד. תהליך זה מביא להדפסים תוססים ועמידים עם בהירות יוצאת דופן, דיוק צבע ופרטים. הדפסי HD Metal Print עמידים בפני שריטות, עמידים למים ועמידים בפני UV, מה שהופך אותם מתאימים למגוון רחב של יישומים, כולל אמנות יפה, צילום, שילוט ותצוגות מסחריות.
    קרא עוד...
  • מדבקות אנטי סאן, נועדו כדי למתן את ההשפעות השליליות של אור השמש. מדבקות אנטי סאן הם בחירה פופולרית עבור חללי מגורים ומסחר כאחד, בשל הרבגוניות והיתרונות שלהם. מדבקות אנטי סאן מגיעות עם דרגות סינון שונות, מסינון חלקי ועד סינון מלא.היתרונות הם רבים, כגון: הגנת UV, מניעת דהייה ונזקים לריהוט הפנים ולעיצוב, יצירת פרטיות ופתרון לסנוור מהשמש.
    קרא עוד...
  • אותיות לוגו מובלטות הן אלמנט עיצובי פופולרי שיכול להוסיף מרקם, עומק ומימד ללוגו או עיצוב. לוגו מובלט יוצר רושם בלתי נשכח ומקצועי. אותיות לוגו מובלטות בטוח יבליטו את העיצוב שלכם וישאירו רושם מתמשך.
    קרא עוד...
  • מדבקות חלביות הם מוצר מסוגנן שנועד לטשטש את הזכוכית וליצור פרטיות ביום ובלילה בבית או במשרד. מדבקות חלביות הם הפתרון הנקי והאלגנטי ליצירת פרטיות בזכות איכותו של החומר, מבלי לוותר על האור הטבעי.
    קרא עוד...
  • מדבקות ריצפה הן מדבקות מיוחדות המותאמות לרצפה, פרקטים אספלט ועוד. מדבקות ריצפה הן בעלות עמידות בשחיקה והחלקה ובנוסף הן עוברות ציפוי למינציה המעניק להן עמידות גם למים.
    קרא עוד...
  • הדפסה על פרספקס איננו תחום חדש אך רק בזמן האחרון ניתן לראות כי נכנס לשוק ואף משתלט עליו. רעיון הדפסת גרפיקה על פרספקס ושימוש בו כאמצעי עיצוב ודקורציה קיים לאורך זמן אך היה מאד יקר ולא משתלם בהשוואה להדפסה על זכוכית.
    קרא עוד...
  • מדבקת טפט קנבס מיועדות לחיפוי קירות עם אפשרות הדפסה עליה. הטקסטורה המיוחדת עם חיספוס עדין נותנת לקיר משמעות ואופי חדש. תוכלו לבחור מבין שלל מדבקות הטפט את הטקסטורה המתאימה לכם . מדבקת טפט בטקסטורת בד קנבס, מדבקת טפט בטקסטורת קיר בטון, חיספוס עדין, חיספוס גס ועוד...
    קרא עוד...
  • דפוס דיגיטלי על שמשונית הינו פיתרון מצויין לבאנר/כרזה עמידה בתנאי חוץ. כל אדם מתחום ההדפסה יוכל להגיד לכם בפה מלא כי הדפסה על שמשונית נחשבת לפופולארית במיוחד וזאת מפאת העובדה כי מדובר בחומר אידאלי אשר נחשב למוביל וזאת בכל הנוגע לאפשרויות ההדפסה עליו. אין זה משנה מה תרצו להדפיס, הדפסה על שמשונית צפויה להיות חכמה במיוחד וזולה יחסית.
    קרא עוד...
  • התמונות והשלטים המודפסים על אלומיניום במדפסות ה-UV שלנו עמידים ומחזיקים מעמד לאורך שנים. האפקט שנוצר בהדפסה על אלומיניום הוא אפקט של תמונה אומנותית. החומר וההדפסה עליו מאפשרים ליצור פרוייקטים המותאמים לתנאי פנים אך גם לתנאי חוץ.
    קרא עוד...
  • אלוקובונד (לוקובונד) הוא לוח אלומיניום מרובד אשר מיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת עבור חיפוי מבנים, שילוט ואביזרי פרסום. אנו רואים יותר ויותר עלייה בהדפסה על אלוקובונד" (לוקובונד), לתמונות אומנותיות לבית ולמשרד הנראות של תמונה המודפסת על אלוקובונד" (לוקובונד) היא תמונה מודרנית, בעיצוב וגימור נקי.
    קרא עוד...
  • הדפסה על מדבקת ויניל עמידה ברטיבות ושמש ומתאימה לתנאי חוץ. את המדבקות ניתן לקבל כשקופות או אטומות וכמובן ישנה אפשרות של הדפסת מדבקות בדפוס דיגיטלי בכל גודל. הדפסת מדבקות מתאימה לחיפוי מכוניות, תערוכות, עיצוב חלונות ראווה, שלטים פרסומיים ועוד...
    קרא עוד...
  • היתרון הגדול של לוח קאפה הוא בזכות משקלו הקל, חוזק החומר ויציבותו. את הלוחות ניתן למצוא בעובי של 10 מ"מ או 5 מ"מ (עם או בלי דבק ), ניתן להדביק שתי קאפות ביחד וכך נוצרת קאפה בעובי 20 מ"מ. בנוסף לתמונות קאפה התלויות על הקיר - בגלל חוזקו של החומר - ניתן לבנות ממנו דגמים תלת מימדיים כגון : סטנדים לתערוכות, גב במה, מוצרי קידום מכירות, אובייקטים מוגדלים של מוצרים, פוסטרים ועוד...
    קרא עוד...
  • אצלינו בהלפרין תוכלו לקבל מדבקות מובלטות / קריסטל במחירים אטרקטיביים. מדבקות מובלטות / קריסטל הן פתרון מצויין למיתוג לוגו, הג'ל המוזרק על המדבקה יוצר מעין בועה וגורם ללוגו להיות בולט ובאופן מסויים להיראות כ-3D מדבקות מובלטות / קריסטל עומדות בכל תנאי מזג האויר גם בחוץ וגם בפנים , הן אינן מתקלפות, אינן מצהיבות ושומרות על איכותן חברות רבות משתמשות במדבקות מובלטות / קריסטל כמיתוג החברה, על מכוניות, על מדפים, על מתנות, מוצרי פרסום לקד"מ ועוד.
    קרא עוד...
  • חיתוך צורני הוא מושג הכולל בתוכו את חיתוכי הלייזר, חיתוכי CNC וחיתוכי הפלוטר חיתוך בלייזר – השיטה הזו נועדה לצורך חיתוך מדויק של עצים ופרספקסים בעוביים שונים בחיתוך בלייזר משתמשים ללא מעט דברים, כמו למשל שילוט, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי אומנות ועוד מגוון של דברים. חיתוך CNC - הוא חיתוך על ידי סכין או ראוטר על חומרים כגון: קאפות, PVC פרספקס, לוקובונד, מגנטים ועוד , ניתן לבצע בגדלים שונים ולמטרות כגון: עמדות מכירה, תערוכות, חדרי ילדים, ארועים וקידום מכירות. חיתוך פלוטר הוא חיתוך של מדבקות או טפטים
    קרא עוד...
  • פי.וי.סי (P.V.C) הוא פלסטיק גמיש אשר ניתן להדפיס עליו באופן ישיר, הדפסה זו עמידה לשנים רבות הן בתנאי פנים והן בתנאי חוץ. את ה- פי.וי.סי (P.V.C) ניתן להשיג בעוביים שונים החל מ-1 מ”מ ועד 25 מ”מץ השימושים בפי.וי.סי (P.V.C) הם רבים ובניהם ניתן למצוא: שלטים למשרד, לבית ולגינה. תמונות איכותיות המודפסות על משטחים קשיחים של פי וי סי. ועוד.
    קרא עוד...
  • הדפסה על זכוכית זה הטרנד החדש בכל מטבח, חדרי ארונות, שולחנות, ועוד, אנו בהלפרין משתמשים בשתי טכניקות של הדפסה על זכוכית. הדפסה על זכוכית הפכה בשנים האחרונות לטרנד חזק בענף עיצוב הפנים. ניתן לראות כמעט בכל בית מוצרים מהדפסה על זכוכית, אם זה קלאפות או ארונות מטבח, דלתות לארונות הזזה, שולחנות, תמונות לקיר, מקלחונים, חלונות ועוד.
    קרא עוד...
  • הדפסות על קנבס מעניקות מראה ותחושה שונים לחלוטין מההדפסים המבריקים המוכרים לנו. הדפסת קנבס נותנת תחושה של תמונה אומנותית, יצירת אומנות ממש.
    קרא עוד...
  • הלפרין פיתחה טכנולוגיה ייחודית וחדשנית המאפשרת הדפסה בתלת מימדית 3D מתמונה דו מימדית רגילה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הדפסות ענק בתלת מימד 3D או יצירת אנימציה או תמונה מתחלפת על מדיה מודפסת לפרסום בשלטי חוצות, אוטובוסים, שילוט לעסקים, ארועים, כנסים ותערוכות או הולוגרמות קטנות.
    קרא עוד...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'